Aktualności
Czym się kierować wybierając korporację taksówkową?
Twoje auto odmówiło posłuszeństwa? A może potrzebujesz jak najszybciej dojechać z lotniska do centrum miasta? Jeśli zależy Ci, aby szybko i sprawnie dotrzeć we wskazane miejsce… zamów taksówkę. Nie powinna być to jednak przypadkowa taksówka. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek, warto skorzystać z usług sprawdzonej, niezawodnej korporacji. Jak ją znaleźć? Sprawdźmy.
Wielkość i liczba kierowców
Korzystając z usług dużej korporacji, zatrudniającej wielu kierowców możesz mieć pewność, że na przyjazd taksówki nie będziesz musiał czekać dłużej niż 10 minut. A czas dojazdu do klienta powinien być jednym z głównym kryteriów wyboru przewoźnika. Duża, rozpoznawalna korporacja jest również gwarancją uczciwości i wysokiej jakości usług. Zamawiając taksówkę możesz być pewien, że kierowca nie przewiezie Cię okrężną drogą (co niestety wciąż często się zdarza), a za kurs nie zapłacisz więcej niż powinieneś.
Łatwość zamówienia
Dla wielu osób łatwość zamówienia taksówki stanowi kluczowe kryterium wyboru korporacji. Dziś wygrywają te, które dają swoim klientom możliwość skontaktowania się z dyspozytornią poprzez aplikację mobilną. Wykonanie połączenia telefonicznego nie zawsze jest przecież możliwe. A kiedy czas wyjątkowo nagli, każda chwila jest na wagę złota.
Opinie
Zanim wybierzesz przewoźnika, sprawdź co sądzą na jego temat inni klienci. W czasach prężnego rozwoju Internetu i mediów społecznościowych odszukanie takich opinii nie powinno stanowić żadnego problemu.
Możliwość płatności kartą
Jeśli rzadko nosisz ze sobą gotówkę, wybierz korporację, która pozwala na dokonywanie bezgotówkowych płatności. Zamawiając taksówkę, koniecznie uprzedź dyspozytora o chęci zapłaty kartą.
Ważna cena
Czy warto wybrać tanie taxi? Kraków jest miastem, w którym konkurencja pomiędzy poszczególnymi przewoźnikami jest dość spora. Nie ulega wątpliwości, że cena może być 1 z elementów przewagi konkurencyjnej. Warto pamiętać jednak o tym, że za niską ceną może podążać również… obniżona jakość usług. Stare samochody, których estetyka pozostawia wiele do życzenia czy dyskusyjna kultura osobista kierowców to tylko część niespodzianek, jakie mogą czekać na klientów najtańszych korporacji. Choć cena za kilometr z pewnością jest istotna, nie powinna być jednak najważniejszym kryterium wyboru.